Lång torsdag

Är äntligen påväg hem från stan! 

Var i stan redan vid 8 i morse för att dra till skolan och var där tills klockan slog halv 5. Sen så var det bara till att köpa något litet att äta å dricka innan man skulle till körskolan. Hade teorilektion som började vid 17.20 ;p är jätte trött nu fast jag tänker bara att det är bara en lång torsdag till och sen så är jag FÄRDIG med teorilektionerna haha sen återstår alla prov och körningar :) 

Så nu sitter jag äntligen på bussen på g hem! Har huvudvärk och är trött så jag hoppas att bussen kör fort hem! 
När jag kommer hem så ska jag byta om till mjukis kläder och somna framför Tvn haha! 


Så jävla onödig bild men tycker det är så tomt utan! ;p

-Felicia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback