Planerar nyår!!

Har precis haft min faster på besök! Vi satt och planerade vår "lilla" nyårsfest vi ska ha.
Vi har planerat lite lekar, maträtter, välkomstdrinkar, vad vi ska ha för pynt, hur vi ska ställa alla bord och stolar osv! Är riktigt taggad nu haha
Vi ska ha en riktigt fin middag med förrätt, huvudrätt och efterrätt! Tur att vi känner folk som är kockar ;)  Jag och Caroline kommer att ha mycket att göra när jag kommer hem från Gällivare! Vi måste ut och handla in allt, fixa huset så att man kan ha folk här, och vi måste ju självklart göra våra välkomstdrinkar dagen innan så att vi vet att dom är goda ;) haha
 
Efter all planering så känner på mig att det kommer bli en asbra fest!
 
-Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback