A Little Party Never Killed Nobody

Det har varit en sjukt bra dag idag! Övningskörde till skolan med pappa imorse och sen så hade jag en lektion och efter det så gick jag och klassen och kollade när tvåorna hade lunchkonsert på skolan. Blues och Funk konsert!
Efter konserten hade jag musikproduktion där vi har i uppgift att göra en houselåt. Den ska vara klar på torsdag och jag började om på min låt idag.. haha bra jobbat där! Men jag kan säga som så att den låten jag har nu låter så mycket mer som house än vad dom andra två låtarna jag försökte göra innan haha! Orkar inte fortsätta mer på den idag så jag gör väll klart den imorgon. Sådär dagen innan haha
Mailade även min tatuerare idag och frågade om han hade en skiss färdig till mig, men jag har inte fått något svar än. Vet inte om det är för tidigt för att be efter en skiss eller vad det är. Det är först den 1 december jag ska dit så haha!  börjar bli nervös nu xd
 
-Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback