On top of the world

Min fredag har börjat bra och den kommer nog att förbli bra! 
Började vid 10.10 och hade bara en lektion och efter det så gick jag för att möta upp en vän som jag aldrig riktigt har umgåtts med. Har bara hälsat på henne i skolan och så, men idag så ville hon ha hjälp med att ta några bilder så jag ställde upp som fotograf haha :) riktigt trevligt att träffa henne! Det är så kul att träffa nytt folk man kan umgås med och så! 
 
Var tvungen att fota trädet utanför mitt hus i morse för det ser så "höstigt" ut haha älskar hösten och alla färger som kommer fram innan allt blir grått. 
 
Nu så sitter jag på tåget hem och drömmer om mat.. Haha! Är så gaaalet hungrig och hoppas att det står mat på bordet när jag kommer hem. 
Vad som händer resten av dagen vet jag inte, men det kan ju vara skönt att bara stanna hemma och vila innan man ska dra till Stockholm på söndag :) 
 
-Felicia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback