Stockholm resan!

Klockan 06:35 tog vi tåget från Bjuv till Hässleholm och när vi väl var framme i Hässleholm satte vi oss och väntade på det andra tåget som skulle ta oss till Stockholm. Eftersom vi skulle vänta i 30min valde vi att äta frukost på stationen och njuta av att vår efterlängtade resa äntligen blev av haha 

Efter bara 20 min på tåget blev vi rätt så uttråkade så Jenny tyckte det var kul att sitta och smygfota mig så såhär såg det ut... 
(Ni kommer även att få se lite videos från tåget sen med när jag är klar med min lilla video ) 
Jennys snygga bild på mig från hennes instagram haha... 

Efter att ha kommit fram i Stockholm och efter att vi har gått en bit genom stan så hittade vi en asiatisk tapas restaurang som vi valde att äta lunch på! Jenny åt anka och jag åt inbakad kyckling med friterad strimlad potatis haha var tvungen att testa! 



Efter att ha ätit lunch gick vi vidare genom stan och kollade i affärer och shoppade lite. Köpte en sjukt skön halsduk! Men efter att ha gått igenom stan så hittade vi äntligen till det stället evenemanget skulle va, men vi var två timmar för tidigt så vi fick gå en liten runda till och efter det så satte vi oss i en solstol och väntade på att allt skulle börja. 

Efter ännu en timmes väntande kom vi äntligen in och vi fick nästan sitta längst fram!!! Så jävla galet! Är så lycklig och jag kan fortfarande inte förstå att vi har fått träffa och ta bild med dom! Shit... 



Efter eventet så gick vi tillbaka till stationen för att ta tåget hem igen. Vi valde att ta nattåg hem för att jag hade skola dagen efter och Jenny skulle till jobb. 
Lite trång kupé som man skulle sova i men det var rätt så lätt att somna! ;p 

Gick av tåget i Hässleholm vid 04.40 för att sen ta tåget hem till Bjuv igen vid 05.00. Var hemma vid kvart i 6, fick sova i 1 och en halv timme och sen så körde pappa mig till skolan... Haha! 

Video kommer KANSKE upp senare. Håller på att sätta ihop alla videos från Stockholm :) 

-Felicia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback