untzuntz

 Hallå igen!
Är nu inne i sista vecka i skolan innan lovet börjar och det är sååå skönt! Hade uppspel för ettorna idag där dom skulle få lyssna på våra låtar som vi har gjort om. Vi skulle välja kända låtar och sedan göra om det till en annan stil. Våra låtar låter väll sådär men vi har 5 veckor på oss och fixa det innan vi ska ut på turné och spela för högstadie elever :)
 
Nu så väntar jag på att vår estetisk kommunikation lektion ska börja. Vi ska fortsätta med våran planering inför vårt sista projekt som vi ska göra innan vi tar studenten. Shit... Vi måste gå ut med en stor smäll så att dom andra kommer ihåg oss haha!  Tanken är att vi ska göra en musikal och nu så håller vi på att bestämma vad det ska vara för handling så att vi sen kan välja låtar och skriva manus till det. Full fart nu innan studenten!
På onsdag ska jag även testa studentmössor så jag kommer antagligen att beställa en mössa nu i veckan. Om det går det vill säga haha Har faktiskt redan hittat vilken klänning jag vill ha på studenten ;) haha Den är inte helvit som dom flesta brukar ha utan den är svart och vit! Kommer nog se bra ut med min svart och vita mössa och med mitt röda hår!
-Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback