Shoot to Thrill

I lördags stack jag till malmö för att gå på rockmässa. Det var inte så stort men jag fick i allafall träffa exsångaren i Iron Maiden, Paul Di'anno! Han signerade min Iron Maiden LP skiva haha Den åker nog upp på väggen om någon dag ;) 
Köpte även en Volbeat LP skiva, Motorheads nya skiva och så fick jag en Anvil film på köpet haha inte illa! Synd bara att det inte var så mycket där. Dom borde ha gjort lite mer där, kanske mer försäljare eller liveframträdande.
 
Efter att jag fick träffa Iron Maiden snubben grog vi hem igen, men jag fick inte vila utan jag fick börja fixa mig igen inför kvällen för då var det jobb på ekebo som gällde. Det var hårdrockskväll där och jag står i garderoben haha! Det kom kanske 100 pers på hela kvällen så det var inte lika stressigt som det brukar va, så det var lättförtjänta pengar!
när vi hade stängt vid halv 2 så var det städning som gällde i 1 timme och sen så var det bara till att åka hem och sova. Var hemma hos min faster igen vid 3 tiden. Som tur är har jag lov denna veckan så jag kan vila ut haha!
 
-Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback