In the army now

HALLÅ ELLER! Det här med att komma på något bra att inleda ett inlägg med är svårt! Haha 

Idag i skolan så var det spexfoto istället för ett vanligt klassfoto.. Skulle egentligen klä ut mig till stitch, men den dräkten var så jääävla varm så jag valde att "klä ut mig" till något annat xd Cassandra i klassen frågade om jag ville vara militär med henne så ja.. Det var det lättaste att klä ut sig till eftersom jag redan har en camouflage jacka som jag använder varje dag. Haha! Behövde inte anstränga mig ;p

Efter fotot så drog jag hem och jag kan säga att jag inte har gjort sen jag kom hem! Åt middag och sen somnade jag på soffan haha vaknade av att min katt satt bredvid mitt huvud och stirrade.. Han ville ju mysa! Så jag fick mysa med honom medan jag fortsatte att halvsova en halvtimme till. 

Imorgon får man även ta sovmorgon! Börjar klockan 10 så jag måste upp vid halv 8 ;p woopwoop har bara svenska och kör lektion så jag slutar redan vid 2 ;p 

Måste även berätta att jag fick en fråga idag om jag ville jobba till helgen på en erotikmässa på ekebo... Haha! Jag jobbade på ekebofestivalen (bara dansband..) i somras där jag plockade disk, flaskor, fyllde på bar mm. Och nu så har chefen frågat efter mig, så jag ska dit och jobba fredag natt och lördag natt. 20.00-2.00 båda nätterna :) Ska plocka och så denna gången med. Ska bli kul att se vilka slags människor som går till en erotikmässa! Haha det kommer att vara föreställningar och sånt med :) 
MONEY MONEY 

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och underhålla min katt... 

-Felicia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback