I'm Alive

Då har min eviga håla börjat... Har håla från 11.15 till 15.15... Fyra timmars håla med bara en 40min trumlektion mitt i allt.
 
Förutom att jag har håla så sitter jag i datasalen (utan datorer i) och glor på klockan. Vill bara att skolan ska sluta så att jag kan gå till Lantztrafikskola för att gå på min andra obligatoriska teorilektion.Den håller på från 17.20 till 19.00... Det kommer att bli en lång dag i stan haha
 
något annat "roligt" som händer i veckan är att på lördag ska jag till Zoitattoo i malmö för att diskutera min tatuering och kanske få den uppritad samt att jag troligtvis kommer att boka tid. Jag fyller först 18 i December så jag får vänta ca 3 månader haha KAN JAG INTE FYLLA ÅR NU?!
 
-Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback