Hello october



Sitter just nu och väntar på att min sista lektion ska börja. Slutar vid halv 12 idag och är hemma vid 1 :) skönt att få ha en kort dag innan torsdagen kommer, då jag slutar halv 5 i skolan och har min sista teorilektion vid 20 över 5. Är alltid galet trött på torsdagar när jag kommer hem från skolan så jag hinner bara äta innan jag somnar på soffan haha 
 
När jag kommer hem idag då ska jag gå ut och fota lite höstbilder och sen så ska jag fortsätta på mitt tal som jag ska hålla på svenskan och sen så ska jag laga mat till mig och mina föräldrar ;) och med mat så menar jag tacos haha ska man verkligen kalla det att laga mat? Steka lite köttfärs och hacka grönsaker... Finmiddag!
 
-Felicia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback