Ett kapitel avklarat.

Skulle va lite påhittig med rubriken, men det blev fjolligare än tänkt :p

Vänner som nu blivit bekanta och som man bara kan tänka tillbaka hur kul man en gång hade. Det kommer väl med åren kan jag tänka mig, förväntade inte mig att det skulle hända så tidigt bara..
Andra vänner som man förlorat kontakten med grävs upp igen och man kan börja om där man en gång slutade :)

Har varit utan jobb ett tag nu, det är drygt men dom 3-4 första månaderna som arbetslös var nog värst. Nu är det min vardag, jag är glad att jag jobbar på Tapaz då och då dock!
Sökt in på skola i Lund, främst inom språk men även inom kultur/media och kriminologi. Jag börjar få några framtidsplaner iaf. körkortet ska bara fixas så är jag good to go och har allt som krävs för det yrket jag vill jobba med. Duktig som jag är (ibland) så har jag fixat mig några kontakter inom detta yrket och vet var jag ska vända mig när jag har mitt körkort!

Känns väl både bra och dåligt nu när man börjar förstå vart man står.
er0ded.tumblr.com
-Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback