Passa inom ramarna eller sträva längre

Nu var jag lite sådär djup med min rubrik...

Men ja, nu i detta arbetslösa liv som jag lever har jag tagit på mig en ny hobby - hålla hus på gymmet i 2 timmar var dag (utom helger). Idag tränade jag och Josefin inte förrän vid 14.00 tiden, vi brukar annars gå hem från gymmet vid den tiden. Men idag var det ett snabbt möte med en PT, där vi fick väga oss och få reda på muskelmassa/fett.
Jag är missnöjd med min vikt ja, men att ändå 44kg av min vikt är muskler är jag rätt nöjd med fettet ska ner lite dock haha.
Enligt maskinen som gjorde dessa tabeller hade jag en kropp som en 16årig tjej, och jag fyller 20 detta året. 4år yngre haha, Josefin hade det dock lite roligare med en 12årig flickas kropp. Men ja strävan finns kvar och jag ska träna på som vanligt. Min kondis har blivit så mycket bättre och nu ska jag bara få rätt på mina matvanor så kan beach 2012 komma ;D

Idag klarade jag även teori prov C, för att bara ha haft körlektion 3 gånger så rusar jag fram i min teori och smyger fram med körningen.. :/ Hoppas rädslan för bilen släpper snart haha :]


["kvittot" är lappen från gymmet]

-Jenny

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback