Helg och annat trams, TLDR

Helgen har varit bitterljuv :]

Har jobbat och samtidigt varit så oerhört trött!
Det var träning med Josse på fredagen, ett core pass (mage/rygg träning) och sen 20min på bandet. Sen tog vi helg, eller Josse gjorde. Jag gjorde mig redo för att jobba.

Jag känner mig rätt gammal haha, (snart) 20å r... gammal? Ja, jag jobbar på bar som diskare och nu när 94orna kommer in och firar att dom fyllt 18 så skäms jag. Betedde jag mig så? Jag hoppas verkligen inte det, men de flesta 94or verkar inte fattat att man kan gå ut på lördagar med haha, för lördagen var grymt mycket lugnare än vad lördagen va. Man ser 94orna lite lättare med, eller ja de nya 18-åringarna lite mer uppklädda och snygga. Själv så sminkar man sig snyggt men pallar inte ta på sig något speciellt utan tar något bekvämt och ett par skor man vet att man kan gå i utan att ramla om det blir lite väl mycket % i blodet.
Stötte på norrmän på lördagen, jag förstod mindre än hälften av vad dom sa.. fylle norska är inte mitt språk, log och nickade mestadels haha. Trevliga killar dock!

Pappa fyllde år i lördags, så pappa, jag & Jensa gick ut i skogen med hundarna. Jag önskar jag tog med kameran, för det var så fint när vi släppte Rocky och Rambo i en stor rastgård mitt ute i skogen. Lyckliga vovvar som rusade omkring haha. Jensa skulle köpa en sele till Rambo, men pappa var snabbare fram med kortet.. Ush och pi på pappa där, men har han bestämt sig så har han.. Ja, annan sak är att Rambo nu väger 43kg, min lilla bjässe!
















-Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback