Things you'll remember

Inte säker på om jag kommer kunna gå imorgon...

Spenderade natten hemma hos Jensa, massa mys. Blev godisätande som alla hjärtans dags "firande" :] Åkte hem till han med 23 bussen haha, stod och vänta i 10minuter utanför porten. För han kom lite senare från jobb. Det är så mysigt att träffa han (alla dagar egentligen) på Tisdagar då jag kan sova hemma hos honom, blir lite speciellare. Tror det är för jag vet att sen på morgonen ska vi åt olika håll och sen träffas vi inte förrän på fredag. jag längtar redan till fredag! Alla tisdagar och helger är speciella, det var bara tur att alla hjärtans dag var på en tisdag haha.

Åkte hem och lyckades ha spotify hela vägen hem, väl hemma dog telefonen.
Var ute och letade efter min katt, längst vägar osv.. För att se om hon kanske blivit påkörd/dumpad. Hittade inget som tur va.
Efter staller så hämtade  jag upp Felicia och så  stack vi till gymmet, tränade i 1,5 timme, solade i 25 min, vandrade sedan hem till henne!!

Väntar på träningsvärk!!


Katten gör bilden! ;)

-Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback