The polarbear is still trucking

Fortfarande arbetslös och desperat.

Har folk som går på mig om att det är mitt eget fel för att jag valde att gå en estetisk linje och att jag läste musik. Jag ångrar inte någonstans att jag gick estet musik, det var de bästa 3 åren jag varit med om. Sen så har det verkligen inte med saken att göra. Känner personer som har gått "vanliga" utbildningar och som oxå är lika arbetslösa och desperata som mig. Sen har jag personer från min förra klass som det går väldigt bra för.

Jag har min sista dag på praktiken imorgon. Det ska bli skönt att komma där ifrån, jobbigt att bli behandlad likadant som en praktikant från 8:an... Men är jag fortfarande arbetslös i April så har jag ett jobberbjudande, inte det jag vill jobba med. Men är i behov av pengar.
Ska även söka in till en yrkeshögskola denna månaden och hoppas på det bästa. Förhoppningsvis kommer jag äntligen igång med mitt körkort med.


Imorgon är det fredag och Jensa ska visst bjuda ut mig till en indisk restaurang i stan, sen blir det finkväll med bästafolket!

-Jenny

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gosh, vad konstigt! O.o

Kan du invita på den andra mailen i stället? (:

2012-02-03 @ 06:35:36
URL: http://mooonshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback