Låt napalmen regna..

Det har varit en väldigt skön dag idag!
Vaknade vid 10 och när jag var klar med att fixa mig mm så kom mamma och pappa hem med baguette, så det var ingen dålig frukost! :p
Pappa körde mig till skolan vid 12 tiden och var framme vid halv 1 tiden.  vår enda lektion för dagen var matte. Alla musiklektioner var inställda så vi hade bara 1 lektion.
Kan inte säga att jag gick där ifrån glad pga vikarien men ja.. Ilskan är borta nu haha
När jag var hemma i Bjuv igen så gick jag inom ica för att betala min hyra till replokalen till Jermo som jobbar där inne.
När jag väl kom hem från ica så satte jag mig i soffan och jag sitter fortfarande kvar på samma plats haha. Ska sitta kvar här resten av dagen/kvällen och göra så lite so möljligt. Jag ska även skicka in mitt historiaarbete som ska vara inlämnat idag!




-Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback