Hang Tough

Sista dagen på lovet och jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen ;p

Ska bli skönt att komma tillbaka till klassen i skolan men det skulle vara skönt att va ledig en vecka till!
Ska snart ta och plugga till Historia provet som vi har på Tisdag. Vet inte riktigt vad och hur mycket jag ska plugga in men jag får göra mitt bästa. Ska även göra lite svenska. Ska redovisa en svensk låt och jag har fått lite frågor som jag ska svara på ang låten.

Inte den bästa bilden men den får duga..
Vilken rolig form på huvudet jag fick på bilderna med haha

Om ca 4 veckor så åker jag upp till Gällivare. Kommer att bli en lång bilresa genom hela sverige men det ska bli skönt att komma upp till snön! (om där finns någon snö kvar när vi kommer upp ;p) Just nu så känns 4 veckor som en lång tid men det kommer nog att gå snabbt

-Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback