Brush size: 226

Sitter hemma hos Jenny babe och kollar på när hon fixar mina bilder jag fotade igår på Sugar & spice!

Efter fotograferingen så åkte jag hem till Jenny för att umgås med henne, Jensa och Sebastian. Satt och gick igenom alla ca462 bilder som jag hade tagit på dansgruppen. När dom var rensade så gav jag över jobbet till Jenny så att hon fick leka i ps! ;p
Kommer lägga upp några av bilderna här sen!



Gamal bild och har inget att göra med inlägget men jag tycker inte om att göra inlägg utan bilder haha


Idag så kommer det inte att hända så mycket. Ska umgås med töntarna och sen så bär det av hem för att äta god mat, städa rummet och försöka somna tidigt eftersom det är skola imorgon!

-Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback