0:-

Jag är i behov av nya kläder, men utgifterna tillåter inte.

Hade råd med ett par tjockare strumpbyxor på 65kr förra månaden.. Dom 13-14000 kronorna jag la ut på körlektioner som jag inte ens fått börja ta ännu, känns bara som utkastade pengar. Sen att körskolan inte ens kontaktar mig för att fråga vart jag tar vägen utan bara verkar tacksamma för att man inte är där och dom fått min förmögenhet. Men ja förhoppningsvis så får jag börja övningsköra i Mars eller April..

Tänkte förs lägga upp en bild från Polyvore, men det ville inte som jag. Så blir en på Fias valpar :]

er0ded:  ojöiou by er0ded featuring a black jacket Miss Selfridge black jacket, $70Tie shorts, $40Legging, $25Mtwtfss-Weekday Express Singlet Beige, $20Lace hosiery, $6.90Jeffrey Campbell mid heel shoes, $170Antique brass jewelry, $17Melinda Maria white jewelryCameo jewelry

 

-Jenny

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback