Where is the love?

Jaha ja... sista veckan i skolan nu innan lovet!

Längtar verkligen tills det är lov så att man bara kan ta det lugnt och kanske umgås med kära Jenny :)
Idag så var jag i skolan tills klockan var 2. Efter de så åkte jag hem och la mig i soffan och kollade lite tv. Mendans mamma lagade mat så sov jag lite.. (inte med meningen xd)
Efter maten så gick jag upp på rummet och startade tvn igen haha. Efter ett tag så bytade jag gardiner och försökte ta en -dagens outfit- bild men det gick inte så jätte bra ;p

-Resultatet-


Jenny var så gullig och hjälpte mig med att göra om bilden :) jag är så dålig på de så jag överlämnar det till henne lite då och då ;p
Har precis tränat på lite engelska glosor som är tills imorgon och nu så är det tumblr och tv som gäller resten av kvällen!

-Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback