Magsjuk pojk & 38,4kgs hund.

Veckan rullar på och jag är fortfarande arbetslös...

Brukar alltid åka in till Jensa på Tisdagar, men han är sjuk så jag kan inte åka hem till honom för han vill inte smitta mig. Så idag har jag nästan bara legat i sängen, gick upp för att mata hundarna och göra scones..
När klockan var runt halv 7 åkte jag och mamma in till veterinären på uppföljning med Rockys vikt. Tog med Rambo dit och han var lika glad som förra gången vi va där, fast nog mer nu när han visste att man får godis om man går upp på vågen. 38,4kg väger min lilla hund.

Igår fick jag Jensas paket med kläder bla. hoodien på bilden nedanför. "Perdon my swag" tröjan är oxå Jensas men den lämnade han här för att jag skulle ha något som luktade honom :p
Väntar nu bara på mitt eget paket från Kina..


-Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback