Dayyymmn!

Hola munchacas!

Jag var på väla igår med Felicia, tyvärr var jag dum och köpte inte en kortläsare till min kamera. Utan det blev att köpa julklappar, har inte så mycket pengar att spendera precis så jag får börja redan nu.

Färgade håret på Felicia sen när vi var hemma i byn, för hon ska på parrrdeeey idag :p

Jensa bjöd ut mig på kina/thai-resturang igår, det var mys fastän jag tog mat som var väääldigt stark, försökte äta så mycket jag kunde men blev för mätt för att äta upp allt. Dock kände jag knappt av smaken på maten efter bara några tuggor hahah, fick in ca 5 bitar röd chilli i munnen på en och samma gång.

Idag kommer vi nog inte göra så mycket mer än att hänga vid datorerna och vid TV:n, blir nog en runda med vovvarna med :)

-Jenny

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback