Vart är vår julgran?

Känner på mig att det blir jag och pappa som handlar den i sista minuten igen.

Har varit en tradition sen innan Fanny (10 år tillbaka) att jag och pappa kommer på att vi saknar julgran, så åker vi och köper en just den 23, sen har vi stått och pyntat den medan vi kollat på Ensam hemma :p
Detta året har jag handlat alla julklappar jag behövt handla, jag VILL bara köpa ännu en till Jensa och något till Rambo/Rocky. Ja till hundarna haha, nje men jag såg ett aktivitets "spel" till hundar och jag känner att min rastlösa hund behöver aktivera sin hjärna lite då och då. 

Jag var på praktikintervju idag, jag stammar när jag är nervös... Men ja det gick bra, visst hade jag hellre fått ett riktigt jobb så jag kunde tjäna pengar. Men nu kommer jag bort från Folkuniversitetet och kan ha en erfarenhet på mitt CV. Så den 9 Januari börjar jag praktisera på Grizzly - Väla zoo :] Hoppas det leder till något haha.
Har tänkt söka in på en yrkesutbildning i Ängelholm senare, 8 månaders kurs. kan berätta vad det är sen om jag kommer in på det :D



-Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback