Stereo Hearts

My heart's a stereo
It beats for you, so listen close
Hear my thoughts in every note  OOOHOHHH
LALALA  ♪♩♫♬♩


Åkte hem till Jenny igår. Det blev ingen "resa" till väla för att jag skulle hjälpa henne med håret!  Tog lite tid men resultatet blev väldigt bra och jag är faktiskt stolt över mig själv som klarade det haha. Får hoppas att jenny är nöjd med resultatet :)
Var lite nervös i början eftersom jag inte ville förstöra något men det var helt ok!
Efter det så spelade vi Sims 3 pets hela natten och jensa spelade andra saker ;p fick testa något av honom spel men det var förvirrande för mig för helt plöstligt så skulle den jävla alien saken skulle upp på väggen hela tiden -.-
Fick sluta spela för jag kunde inte hålla käften och ville inte väcka alla i huset haha


Bild på hur Jennys hår blev och en bild på min katt från sims haha

Idag så gjorde vi inte så jätte mycket. Vi bara tog det lugnt.. Gick till affären för att köpa mjöl och dricka till pizza bullarna som vi gjorde när vi kom hem från affären. Det syntes att vi bakade för jag fick mjöl över datorn och bordet var vitt och fint haha

Resultatet! (inte dom snyggaste bilderna men ja.. haha)


-Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback