Penntroll & ny dator.

Igår skulle jag egentligen till FU, men klockan 9.44 (väldihgt försent) vaknade jag helt kallsvettig och hade feber.

Jag är alltid den som blir sjuk efter att min syster fått något virus från skolan. Mamma och pappa brukar klara sig men jag.. nej, när Fanny är på bättrings vägen så går det utför för mig. Så jag ringde till FU lite sent igår för att sjukanmäla mig, jag ska dit imorgon för jag måste ha papper om jag nu får praktiken.

Men igår så kom pappa hem med en dator till mig. Han hade tänkt vänta så att det blev en julklapp, mne han tyckte synd om mig så jag fick den igår. Lite bitterljuv känsla då jag gärna ville ha min gamla pga alla mina foto, program osv. Men jag ska försöka få över dom. Men ja dagen spenderades med att få in program på datorn som funkade för mig. Ovan vid Lion, rätt stor skillnad från SnowLeopard haha :]

Dagen kommer nu spenderas framför datorn och fortsätta fixa.

Jag fick ingen godis kalender, jag får troll...

-Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback