"Nu kommer det tomtar HO"

Snart julafton och hur kul är inte det? haha

Det är så mysigt med jul och julafton. Alla tomtar och snö (som vi ej fått än -.- ) och det är så mysigt med julgran mm. Kan inte bli bättre när det är så kallt ute.
Imorgon är det även skolavslutning. ska dit vid 11 imorgon och då ska vi i klassen säga hejdå till en av de bästa lärarna som har varit på skolan. Han ska börja jobba på en annan skola så det är rätt så tråkigt.. men vi får önska honom lycka till :)
Efter avslutningen så ska jag möta upp Jenny för att köpa julklapp till sebbe och sen så ska jag troligtvis hem och ta det lugnt.

dagen idag har varit bra.
Skola till 12 och sen så åkte jag ner till knutan och mötte upp sebbe för att sedan ta bussen hem till Jenny.
Allt var bra tills jag och sebbe glömde trycka på stopp på busssen så vi gick till dörren men han stannade aldrig. vi fick hoppa av på nästa hållplats som var ute vid några åkrar haha
Så vi fick gå en rätt så bra bit men det var helt ok! haha Lite motion skadar aldrig!

När vi kom hem till Jenny så gjorde hon pannkakor och sen så kollade vi bara tv och hade det mysigt!
Precis innan jag skulle hem så gjorde Jenny varm oboy som var sjukt god men fick inte dricka så mycket av den för mamma kom för att hämta mig :/
Fick även världens huvudvärk hemma hos Jenny. Det var helt ok när jag var där men när jag åkte hem så blev det precis som migrän så jag fick gömma mig under min hätta under bilfärden hem ;p
När jag kom hem så gick jag å la mig en stund och sen så bakade jag kakor tills imorgon.

Nu så ska jag göra min gehör och Musiklära läxa och sen så ska jag kolla lite tv innan jag ska sova!


Radom bild på min cp katt haha

-Felicia

 


Kommentarer
Postat av: Sebastian Delin

D va inte jag som glömde trycka stopp. de va felicia!

2011-12-21 @ 23:11:36
URL: http://sebastiandelin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback