"du fyller år idag "

Haha enligt facebook och skype så fyller jag år idag ;p
och det stämmer mycket väl!





Har haft en jätte trevlig dag idag!
I morse så fick jag en volbeat dvd (2 skivor) + cd + en flagga till det! ASNICE!
På vår första lektion så sjöng min underbara klass för mig och jag har fått väldigt många gratulationer idag! Senare på kören så sjöng alla för mig igen och då spelade vår körlärare Helen piano så det var väldigt fint haha ;p
När jag hade slutat så bad Helena mig att gå ner till ensemble salarna och när jag kom in där så spelade Viktor piano och Oskar sjöng -vi gratulerar- haha så gulligt! Helena hade även gjort en chokladkaka till mig. Den var mega gullig! hon, Tinea och Mikael hade gjort den till mig, det var väldigt snällt gjort.

Även om det bara var vi fyra så var det jätte trevligt och mysigt haha!
Efter det så tog jag bussen hem för att tag och lämna lite saker. Sen efter det så tog jag bussen igen mot väla för att handla lite med Jenny :D
Hittade en tröja till Jenny som fick bli hennes julklapp. En julklapp till sebbe, som förövrigt är asnice! En tröja och ett bar höga strumpor till mig själv :)
Av Jenny så fick jag en "naturell" sminkpalett som jag har velat ha ett bra tag nu så tack för den Jenny! <3

På väla så började det spela volbeat låtar 2 gånger, först på Carlings och sen på McDonalds! Det måste vara för att det är min födelsedag..





-Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback