Don't hold your breath

Var en sväng på familia innan med pappa för att handla lite.
Köpte ett par nya röda coverse för Jennys busiga hund hade bet isönder mina haha. Han ska få den söndriga skon som en sen julklapp av mig haha
Gick även in på kicks för att handla lite. Fick ett presentkort där inne på 500kr så jag handlade upp det rätt så snabbt! första gången jag handlat över 500kr där inne ;p  Efter kicks så gick jag inom lindex för att köpa strumpbyxor till min nya nyårs klänning som jag köpte igår på väla :)


Röda converse från Håkanssons - 699:-
strumpbyxor från lindex - 80:-
2st hårfärger från kicks - 90kr/st
rakblad venus från kicks - 185:-
Proffs ocean mist från kicks - 45:-
Aussie heat spray från kicks - 125:-



-Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback