1 December.

Den 1 December 2010 var jag skoltrött och ville ta studenten..

Sen såg jag ut som på bilden nedanför ;p

Den 1 December detta året så är jag arbetslös och saknar skolan.

Kom även på att den 1 November 2010 så gjorde piercade jag septum, najsnajs! Så långt har man kommit nu.
Tiden har gått för fort och det är som sagt redan December, och varfan är snön. jag julpyntade huset med mamma idag, även utanför huset. Men det ser smått fel ut när krukan vi har på trappan fortfarande blommar och det regnar istället för snöar med 7+ grader...

Mamma samlar på tomtar och snögubbar (prydnader dvs) så hela huset är fullt. Jag har inte julpyntat på mitt rum på kanske 3-4 år, så idag köpte jag mig en "stjärngardin" en ljusslinga med stjärnor på haha, tänkte hänga den i mitt mini fönster. men först måste jag tampas med berget av kläder. Tror min garderob är tom och numera pryder min datorstol och skrivbord + golv... Måste rensa skiten.

Rambo har kul med alla ljus överallt och går ibland och hämtar halmbocken som är i vardagsrummet. Så jag undrar hur han kommer reagera på julgranen, när Rocky var liten kunde vi inte hänga saker längst ner på granen för han plockade ner dom. Rambo är snäppet värre än vad Rocky var som valp haha :}

-Jenny

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback