Jacó!

- Inlägget är egentligen från den 16-18e Januari -
Bättre sent än aldrig :)
 
Tänkte göra en egen kategori från min Costa Rica resa, så här kommer några gamla inlägg!

Efter vi hade varit i Desamparados 1 vecka.
Så åkte vi en 3-4 timmars biltur till kusten för att vara i Jacó.

Dom hade en lägenhet där. Den andra bilden visar hur det såg ut utanför lägenheten och Roberto (Min pojkväns morbror).

Vi kunde gå en bit för att komma till stranden, men först ville Roberto visa oss utsikten från en liten halv-ö, så han körde oss dit så vi kunde se hela Jacó.

Anledningen till att det är så mörkt på vissa strand bilder jag har tagit här, var att det var skymning och regnade jätte mycket. Det var hur mysigt som helst att bada i havet när det regnade. Smått kyligt i luften och varmt hav - det var underbart!

Även här var det fotboll som gällde, Sebás är lika om inte mer galen i fotbollar som Jensa haha :)

 
 



Så har jag ju några mobil bilder med :)
 

 

Jensas mamma, Marisol :)
Dejt på Pizzahut med meatlovers pizza - ostfyllda kanter!
 

Som jag sa, jag kommer va rund efter Costa Ricka!
 
 - Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback