- New Year, new possibilities

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?

Jag åkte och tältade på Metaltown, skit väder men så jävla värt det!
Sjöng med i skolans gospelkör, underbart!


Förlovad mig med min pöjk <3

Tatuerade mig


Körade till 2:ornas låtar med helsingborgs stadsorkester :]

Tog studenten- DEDU!!


Skaffade vovve!


Höll du några av dina nyårslöften?
Didn't have any :]


Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Inget jag kommer på. Men där är väl vissa saker som man vill fixa nu detta året :p

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
25 Mars <- förlovade mig med Jensa. Sen kommer man ju självklart minnas studenten.

Största misstaget?
Det är väl småsaker men inte något som jag verkligen hade velat ändrat på.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope :]

Bästa köpet?
Rambo och biljetterna till metaltown

Vad spenderade du mest pengar på?
Hund & kör-lektioner

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vännerna och min fästman haha :p

Vilka låtar kommer påminna dig om 2011?
Det kommer väl mest va radioplågorna. Men ja Bleed - Meshugga haha

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, helt klart mycket gladare.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget, jag önskar att jag gjort fler saker.

Hur tillbringade du julen?
Med familjen, gudmor, familjevänner och Jensa<3

Blev du kär i år?
Jag är redan kär så kär :D

Favoritprogram på TV?
The big bang theory & Criminal minds

Bästa boken du läste i år?
Niceville

Största musikaliska upptäckten?
Memphis May Fire &
Raubtier

Något jag önskade mig och fick när jag fyllde år?
Minns inte ens vad jag fick eller vad jag gjorde haha.

Vad gjorde jag på min födelsedag 2011?
Se ovan.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Fått ett jobb... -.-


Vad fick dig att må bra?
Pojken min och my bro's yo!



-Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback