Vardags inlägg..

Sjukt tråkiga,I know..

Andras vardagar är roligare att läsa än min antar jag haha :]
Fick brev från transport styrelsen igår... och dom behöver ytterligare en utredning på mig, då jag har adhd. Vilket omfattar ett så stort område men jaja, jag är nu inskriven på unga vuxna för att göra en utredning och prata med psykolog + läkare.. Men det kanske hjälper och låter mig få en medicin om inte gör att jag blir så depp haha.
Så efter att ha väntat på svar ifrån dom i 5 månader så fick jag nu mitt papper.. men kommer antagligen inte få köra förrän i mars 2012.

Sökt 2 jobb idag, varav 1 jag vill ha riktigt mycket! Skiter det sig så har jag min tjocka katalog från Malmö högskola haha.

workfaceandhair :p
-Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback