Twice a week.

Var hos Jensa idag :D:D

Han jobbar söndagar så jag träffar han inte lika ofta som jag vill haha. Men Tisdagar då träffas vi :) Ska se om han orkar träffa mig på Torsdag med eller om han är för trött för d. Blev att glo South Park idag haha och sen laga mat, det var det vi hann med innan jag skulle åka.

Fick hem ett par strumpbyxor som jag beställt från Nelly idag, det är lite fusk stay ups haha. Men såklart så skulle grannens hund hoppa på mig, så dom fick en maska. Man ser det knappt men ändå :(Fick hem Wii Zumba och några andra spel med, så nu har jag lite annat att göra haha.

Jag har fortfarande inte min egen dator, och jag har ingen kort läsare till min system kamera... så detta får duga.

-Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback