The big bang theory

Ligger i sängen och kollar på The big bang theory.. sjukt intressant, jag vet haha.

Denna veckan har varit hur bra som helst och resten av veckan kommer förhoppningsvis vara lika bra!
var ledig i måndags pga av öppethus som vi hade på skolan i lördags..
igår så var man i skolan från 08.15 tills halv 2 tiden och idag så var man "ledig" från skolan pga tandläkarbesök och vi slutade så pass tidigt från skolan så hann inte in till stan innan vi skulle slutat.
Imorgon så börjar jag klockan 1 och har bara matte och svenska så jag slutar vid halv 4 om vi inte får gå tidigare från svenskan!
På fredag så börjar jag vid 10 och slutar två så det är härligt! Efter skolan så drar man hem till Jenny. På kvällen blir det film-mys med henne, sebbe och Jensa.
På lördag så blir det toligtvis fest med min underbara klass, så det kommer att bli skoj!
Och på söndag så kommer folk från släkten hit för att fira mig och pappa som fyller år nästa vecka! :)

Bild från förra julen!


-Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback