Slutet gott, allting gott

Sista dagen på denna veckan och det har varit en helt ok dag!

Jag och Jenny vaknade vid 11, halv 12 tiden och efter det så har vi bara kollat på tv. Låter inte så jätte roligt men det var faktiskt mysigt! Det kändes som en slapp dag bara och det var hur skönt som helst att inte göra något med en person som betyder en massa för en :)
När Jenny åkte hem så åkte jag och mamma till Familia för att fixa julklapp till min kära farfar. Hittade något som verkligen passade till honom så får hoppas att det blir bra :)
Efter det så åkte vi hem och vi/mamma började på maten. När det var klart så startade vi den första Harry Potter filmen och bara satt och hade det trevligt! Efter filmen så har vi bara kollat på tv och vid halv 9 tiden kom pappa hem från jobbet.

Just nu så sitter jag i tv rummet och kollar på Beck - Enslingen och myser med findus. Kan nog inte be om en mycket bättre söndag!



-Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback